مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 12:352023-08-22پزشكي

امحای بیش از 3 و نیم تن مواد غذایی در بهاباد


مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان بهاباد از کشف و امحای سه هزار و 500 کیلوگرم مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته و غیر مجاز در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/یزد مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان بهاباد از کشف و امحای سه هزار و 500 کیلوگرم مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته و غیر مجاز در این شهرستان خبر داد.

عباس جعفری در باره جزییات این خبر گفت: در بازرسی های صورت گرفته از مراکز و اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی، درسال جاری سه هزار و 500 کیلوگرم انواع مواد غذایی و آشامیدنی تاریخ مصرف گذشته کشف و معدوم سازی شد.

وی افزود: در راستای حفظ سلامت مردم و عرضه مواد غذایی سالم با تشکیل تیم های بازرسی متشکل از کارشناسان بهداشت محیط، اصناف، جهاد کشاورزی و نیروی انتظامی، بازرسی از مکان های عمومی مانند فروشگاه های موادغذایی، رستوران ها، اماکن تهیه و توزیع مواد خوراکی با حساسیت ویژه ای پیگیری می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از وبدا یزد، مسئول بهداشت محیط بهاباد خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده موارد غیر بهداشتی در سطح عرضه و فروش مواد غذایی می توانند با مراجعه به این مرکز مورد تخلف را گزارش دهند یا با سامانه 190 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امحای بیش از 3 و نیم تن مواد غذایی در بهاباد

امحای بیش از 3 و نیم تن مواد غذایی در بهاباد