مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 18:252023-08-10ورزشي

حسنی تفتیان راهی مسابقات دوومیدانی مجارستان می شود


حسن تفتیان موفق شد بعنوان دومین ورزشکار کشورمان پس از فرزانه فصیحی از طریق رنکینگ جواز حضور در رقابت های دوومیدانی قهرمانی جهان را کسب نماید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن تفتیان سریع ترین مرد کشورمان که سابقه کسب چندین مقام قهرمانی دوهای سرعت در قاره آسیا را نیز در کارنامه خود دارد، موفق شد از طریق رتبه بندی رنکینگ جواز حضور در رقابت های دوومیدانی قهرمانی جهان را کسب نماید.

دونده ملی پوش کشورمان که بعد از مسابقات قهرمانی آسیا در فرانسه اردو زده، توانست با کسب امتیازات لازم جواز حضور در این مسابقات را کسب نماید و مسافر شهر بوداپست کشور مجارستان محل برگزاری این رقابت ها شود.

با توجه به قوانین و مقررات فدراسیون جهانی دوومیدانی ورزشکاران می بایست از طریق ثبت حد نصاب های اعلامی از سوی این نهاد بین المللی جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان را کسب نمایند و اگر تعداد افرادی که رکوردهای ورودی را به ثبت رسانیده اند و یا از طریق رنکینگ به این رویداد جهانی راه پیدا می نمایند کمتر از تعداد ورزشکارانی که می توانند در هر ماده این رویداد جهانی شرکت نمایند باشد، برترین ورزشکاران جدول رنکینگ پس از این افراد جواز حضور در این رقابت ها را به دست خواهند آورد که حسن تفتیان یکی از این ورزشکاران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسنی تفتیان راهی مسابقات دوومیدانی مجارستان می شود

حسنی تفتیان راهی مسابقات دوومیدانی مجارستان می شود