مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 11:252023-07-31سياسي

یک هزار سری جهیزیه بین نوعروسان نیازمند استان سمنان توزیع می شود


قائم مقام کمیته امداد استان سمنان از توزیع یک هزار سری جهیزیه بین نوعروسان نیازمند تحت پوشش کمیته امداد تا پایان سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، میثم کاشفی پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی کمیته امداد سمنان از توزیع یک هزار و جهیزیه بین نوعروسان نیازمند و تحت پوشش کمیته امداد در استان خبر داد و ابراز کرد: این جهیزیه ها تا پایان سال بین نیازمندان در سراسر استان سمنان توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه به این ترتیب تا پایان سال جاری هیچ درخواست جهیزیه ای از سوی نوعروسان نیازمند استان سمنان پشت صف و یا نوبت باقی نخواهد ماند، افزود: به تمام نوعروسان نیازمند جهیزیه تعلق خواهد گرفت.

قائم مقام کمیته امداد استان سمنان با اشاره به کمک خیران در تأمین این سری جهیزیه ها، ابراز کرد: این جهیزیه ها با هدف کمک به ازدواج آسان جوانان و تسهیل امر ازدواج تأمین و توزیع می شود.

کاشفی با بیان اینکه علاوه بر جهیزیه به نوعروسان، هدیه ازدواج به فرزندان ذکور در شرف ازدواج باهدف کمک به آغاز زندگی پرداخت می شود، افزود: در کنار حمایت های مالی، کمیته امداد در سراسر استان سمنان مشاوره های قبل و بعد از ازدواج با هدف تحکیم و بنیان خانواده را نیز به نوعروسان و دامادهای تحت پوشش ارائه می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک هزار سری جهیزیه بین نوعروسان نیازمند استان سمنان توزیع می شود

یک هزار سری جهیزیه بین نوعروسان نیازمند استان سمنان توزیع می شود