مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 23:202023-08-05سياسي

امروز ایران اسلامی با جنگ شناختی بین المللی مواجه است


معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ما چه بخواهیم و چه نخواهیم با یک جنگ شناختی و بین المللی روبه رو هستیم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، ابوالفضل شکارچی، معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در نشست صمیمانه با اصحاب رسانه استان زنجان ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالحسین(ع) با اشاره به اینکه همه شهدا ویژه تر شهدای زنجان از جمله شهید محمد ناصراشتری، شهید قامت بیات، شهید احدی، شهید دانشمند هسته ای شهید شهریاری و.

به گردن ما حق دارند، اظهار داشت: درود می فرستیم به فرماندهان دوران دفاع مقدس از جمله شهیدان مهدی باکری، شهید حاج احمد کاظمی و.

که حق ویژه ای بر گردن ما دارند.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر کشور در شرایط بسیار حساسی به سر می برد، افزود: امروز جهان در شرایط پیچیده و حساسی قرار گرفته است و اگر کمی تامل کنیم جهان در حال تحول و دگرگونی است و قدرت ها در جهان در حال جابه جایی هستند.

وی با اشاره به اینکه نظم نوین جهانی در حال شکل گیری است و این فرصتی است برای نظام جمهوری اسلامی و نیز برای بسیاری از کشور های دیگر که در این شرایط تحولی جایگاه ویژه خودشان را تعریف و پیدا کنند، گفت: قدرت های سلطه گر در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز ایران اسلامی با جنگ شناختی بین المللی مواجه است

امروز ایران اسلامی با جنگ شناختی بین المللی مواجه است