مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 16:402023-08-16بين الملل

درخواست قانون گذاران آمریکایی از بایدن برای حل وفصل موضوع نفت توقیف شده ایران


قانون گذاران آمریکایی در نامه ای به رییس جمهور و مقامات ارشد دولت این کشور خواستار حل وفصل موضوع تخلیه محموله نفتی نفتکش توقیف شده ایرانی شدند.

- قانون گذاران آمریکایی در نامه ای به رییس جمهور و مقامات ارشد دولت این کشور خواستار حل وفصل موضوع تخلیه محموله نفتی نفتکش توقیف شده ایرانی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرگزاری رویترز نوشت که قانون گذاران آمریکایی از هر 2 حزب جمهوری خواه و دموکرات از جو بایدن رییس جمهور این کشور و اعضای دولت او خواستند مسئله انتقال محموله نفتی یک نفتکش توقیف شده ایرانی در تگزاس را که یک ماه است به تعویق افتاده، حل وفصل کنند.

دادستان های آمریکایی اوایل سال جاری (میلادی) پس از متهم کردن مالک یونانی این نفتکش با نام سوئز راجان به دور زدن تحریم ها، آن را به سمت سواحل شهر گالوستون هدایت کردند و گارد ساحلی ایالات متحده نیز مجوز تخلیه نفتکش را صادر کرد اما شرکت هایی که این انتقال ها را انجام می دهند، می گویند که از بیم اقدام تلافی جویانه ایران و بر حذر داشتن کشتی ها برای سفرهای آتی شان از سوی مشتریان نفتی، نمی توانند نفت ضبط شده را تخلیه کنند.

جونی ارنست سناتور جمهوری خواه و ریچارد بلومنتال سناتور جمهوری خواه و دیگر قانون گذاران در سنا و مجلس نمایندگان آمریکا در نامه ای به بایدن و دیگر مقامات ارشد دولتی گفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست قانون گذاران آمریکایی از بایدن برای حل وفصل موضوع نفت توقیف شده ایران

درخواست قانون گذاران آمریکایی از بایدن برای حل وفصل موضوع نفت توقیف شده ایران