مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 00:152023-08-21بين الملل

سهل انگاری ترامپ در طرح فوق محرمانه جنگ با ایران


رییس کارکنان کاخ سفید در زمان ریاست جمهوری دونالد ترامپ گفته است که ترامپ هرگز دستور خارج کردن اسناد محرمانه از طبقه بندی را نداده بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ای بی سی نیوز، مارک میدوز ، رییس کارکنان کاخ سفید در زمان ریاست جمهوری دونالد ترامپ به بازرسان پرونده قضایی ترامپ گفته است که نمی تواند به خاطر بیاورد که ترامپ هرگز دستور از طبقه بندی خارج کردن اسناد محرمانه را داده باشد.

اظهارات مارک میدوز، رییس سابق کارکنان کاخ سفید با دفاع علنی اولیه دونالد ترامپ، رییس جمهور سابق آمریکا در پرونده اسناد طبقه بندی شده مغایرت دارد.

از زمانی که اف بی آی بیش از 100 سند محرمانه را از املاک مار-آ-لاگو ترامپ در سال گذشته توقیف کرد، ترامپ ادعا کرده بود که قبل از ترک قدرت، همه این اسناد را از حالت طبقه بندی خارج کرده بود.

ترامپ اکنون با 40 اتهام مجرمانه جداگانه در ارتباط با در اختیار داشتن این اسناد روبرو است: از نگهداری غیرقانونی اطلاعات دفاع ملی تا جرایم مختلف مرتبط با انسداد دسترسی به این اسناد.

ترامپ اما در تمامی اتهامات خود را بیگناه معرفی کرده و هرگونه تخلفی را رد کرده است.

پس از جستجوی اف بی آی در ویلای ترامپ در آگوست 2022، تیم ترامپ بیانیه ای را برای یکی از رسانه ها منتشر کرد و مدعی شد که ترامپ در زمانی که هنوز در قدرت بود، د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهل انگاری ترامپ در طرح فوق محرمانه جنگ با ایران

سهل انگاری ترامپ در طرح فوق محرمانه جنگ با ایران