مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 11:402023-08-16سياسي

جنایت تروریستی شاهچراغ اوج درماندگی دشمن است


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین در پیامی جنایت تروریستی شاه چراغ را بیانگر اوج درماندگی و حقارت صحنه گردانان اصلی این جنایت دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام یوسف پورآرین در پیامی اقدام رذیلانه و ناجوانمردانه حرکت تروریستی ذر حرم مطهر شاه چراغ را محکوم و خواستار برخورد قاطع با عوامل یا عاملین این جنایت بی شرمانه شد متن پیام بدین شرح است بسم الله الرحمن الرحیم ولَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ و هرگز گمان مبر آنان که در راه خدا کشته شدند مرده اند، بلکه زنده اند و نزد پروردگارشان روزی داده می شوند.

آل عمران -169 حادثه تأسف بار و غم انگیز حمله تروریستی به حرم دیگر عمق دشمنی جریان تکفیر و کوردلان علیه مقدسات اسلامی را نشان داد.

شهادت و مجروح شدن تعدادی از هموطنان شریف و مظلوم در حادثه تروریستی حمله به آستان متبرک شاهچراغ شیراز موجب تأثر و اندوه فراوان هموطنان عزیز ما شده که این ترور تلخ و کوردلانه، نشانه ناامیدی دشمنان نظام، اسلام و انقلاب از ایجاد اختلال، یاس و ناامیدی در میان امت مسلمان و ملت ولایتمدار ایران اسلامی و توسل به حرکات غیرانسانی و متوحش برای ضربه وارد کردن به ایران و اسلام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنایت تروریستی شاهچراغ اوج درماندگی دشمن است

جنایت تروریستی شاهچراغ اوج درماندگی دشمن است