مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 12:352023-08-08سياسي

جلیلی: امروز فرصت بزرگی نه فقط برای پدآفند بلکه برای آفند است


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه امروز فرصت بزرگی نه فقط برای پدآفند بلکه برای آفند است، گفت: اگر میدان را نشناسید، بعضی وقت ها چه بسا در میدان دشمن بازی می کنید.

- عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه امروز فرصت بزرگی نه فقط برای پدآفند بلکه برای آفند است، گفت: اگر میدان را نشناسید، بعضی وقت ها چه بسا در میدان دشمن بازی می کنید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید جلیلی در طرح ولایت دانشگاه فردوسی مشهد اظهار کرد: چهل و چند سال پیش، زمان دفاع مقدس افرادی به اردو می رفتند که آن اردو برای یک آمادگی نظامی در آن زمان بود چون قرار بود بعد از آن عملیاتی صورت بگیرد؛ اردو برای این بود که بعد از آن وارد عملیات شویم، خرمشهر آزاد شود، کربلای چهار و پنج شود.

در آن صحنه دشمن به شکل نظامی وارد شده بود، شما نیز اگر می خواستید فعال باشید و منفعل نشوید باید آمادگی را می داشتید تا در آن میدان با اندک حرکت جسمانی خسته نشوید، این آمادگی می خواست.

بعد از اردو تازه اول کار بود، اردو برای یک عملیات بود، اردو برای یک حضور جدی و موثر در صحنه بود.

امروز هم که جنگ، جنگ نرم است و دشمن با همین ابزارها و اقتضائات جنگ نرم حمله کرده است، باید در این عرصه هم یک حضور فعال داشت، این نیز آمادگی می خواهد، اردو می خواهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلیلی: امروز فرصت بزرگی نه فقط برای پدآفند بلکه برای آفند است

جلیلی: امروز فرصت بزرگی نه فقط برای پدآفند بلکه برای آفند است