مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 12:252023-08-06اقتصادي

هم افزایی بین سازمانی عامل افزایش بهره وری و اثربخشی است


سرپرست جهاددانشگاهی استان اردبیل در دیدار با مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: هم افزایی بین سازمان ها می تواند توانمندی های آنها را بهبود بخشیده و منجر به افزایش بهره وری و اثربخشی سازمانی شود.

- ایسنا/اردبیل سرپرست جهاددانشگاهی استان اردبیل در دیدار با مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: هم افزایی بین سازمان ها می تواند توانمندی های آنها را بهبود بخشیده و منجر به افزایش بهره وری و اثربخشی سازمانی شود.

اسحق رسولی 15 مرداد در نشست با مدیر کل بهزیستی استان اردبیل اظهار کرد: بهزیستی از بهترین مکان ها برای خدمت صادقانه به مردم است.

رسولی تصریح کرد: هم افزایی بین سازمان ها می تواند توانمندی های آنها را افزایش دهد و برای بهبود اثربخشی و بهره وری، یکی از راهکارها افزایش ارتباطات سازمانی است و صمیمیت و نزدیکی فضای همکاری نیز در این مورد موثر است.

وی گفت: جهاددانشگاهی یک مرکز علمی با رویکرد جهادی است که به مسائل و مشکلات جامعه و استان ورود پیدا کرده و براساس راهکارهای عملیاتی به حل آنها اقدام می کند.

سرپرست جهاددانشگاهی استان اردبیل بیان کرد: خدمت شایسته به اقشار ضعیف و تحت پوشش سازمان بهزیستی و ایجاد زندگی آبرومندانه برای این قشر نیز جزو اهداف جهاددانشگاهی می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هم افزایی بین سازمانی عامل افزایش بهره وری و اثربخشی است

هم افزایی بین سازمانی عامل افزایش بهره وری و اثربخشی است