مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 13:152023-07-31فرهنگي

سرانجامِ آقای بازیگر به کجا می رسد؟


«کوین اسپیسی» به طور قانونی از زیر سایه اتهامات اخلاقی خارج شده اما آیا این بازیگر برنده دو جایزه اسکار بار دیگر می تواند به جریان اصلی هالیوود بازگردد؟ - کوین اسپیسی به طور قانونی از زیر سایه اتهامات اخلاقی خارج شده اما آیا این بازیگر برنده دو جایزه اسکار بار دیگر می تواند به جریان اصلی هالیوود بازگردد؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در اواسط ژوئن و کمتر از دو هفته قبل از شروع محاکمه کوین اسپیسی در بریتانیا به دلیل اتهامات متعدد تجاوز جنسی، نشریه آلمانی دی تسایت مصاحبه ای را با این بازیگر انجام داد که در آن اسپیسی پیش بینی کرد، در صورتی که بی گناه شناخته شود تقریبا بلافاصله دوباره کار خواهد کرد.

او گفت: در حال حاضر افرادی هستند که آماده هستند تا من را در لحظه ای که از این اتهامات در لندن تبرئه شدم، استخدام کنند و به محض این اتفاق آنها دست به کار خواهند شد .

چنین ادعاهای جسورانه ای را ممکن است باز هم از اسپیسی بشنویم چرا که او از هر 9 اتهامی که در بریتانیا با آن روبرو بود تبرئه شد و در نوامبر سال گذشته نیز شکایت آنتونی رپ از او بی نتیجه ماند و به جایی نرسید.

با تبرئه قانونی اسپیسی ، آیا ادعای او مبنی بر اینکه تهیه کنندگان اکنون برای انتخاب او صف می کشند صحت دارد؟ و اگر بله، برای چه نوع پروژه هایی؟ در واقع، بحث اصلی مفسران پس از رهایی اسپیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانجامِ آقای بازیگر به کجا می رسد؟

سرانجامِ آقای بازیگر به کجا می رسد؟