مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 22:202023-08-19حوادث

کشف هرویین و شیشه تا شیرخشک قاچاق در مرز دوغارون


فرمانده مرزبانی خراسان رضوی از کشف مقادیری انواع موادمخدر و شیرخشک قاچاق در مرز دوغارون توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی فرمانده مرزبانی خراسان رضوی از کشف مقادیری انواع موادمخدر و شیرخشک قاچاق در مرز دوغارون توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد خبر داد.

سردار مجید شجاع اظهار کرد: در راستای برخورد قاطعانه با ورود مواد مخدر به کشور، مرزبانان این فرماندهی در هنگ مرزی تایباد با اشرافیت اطلاعاتی و عملیاتی موفق شدند محموله مواد مخدر از نوع شیشه و هرویین فشرده را کشف کنند.

وی افزود: سوداگران مرگ در این عملیات با توجه به حضور پررنگ مرزبانان موفق به ورود به کشور نشده و مواد را در محلی دپو کرده که در پاکسازی محل تردد آنان 58 بسته مواد مخدر به وزن 62 کیلو و 350 گرم از نوع شیشه و هرویین فشرده کشف شد.

شجاع تاکید کرد: اشرافیت اطلاعاتی مرزبانان استان در مرزهای شرقی کشور باعث شده تا قاچاقچیان مواد مخدر در اجرای نقشه های شوم خود ناکام شوند و از ورود آنان به داخل کشور جلوگیری به عمل آید.

کشف محموله شیر خشک قاچاق وی در خبری دیگر از کشف مقادیر قابل توجهی شیر خشک قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد خبر داد و گفت: در برخورد با قاچاق کالا، مرزبانان این فرماندهی مستقر در ایست و بازرسی 17 شهریور موفق شدند در بازرسی های به عمل آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف هرویین و شیشه تا شیرخشک قاچاق در مرز دوغارون

کشف هرویین و شیشه تا شیرخشک قاچاق در مرز دوغارون