مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 10:552023-08-01سياسي

نقشه شمن علیه ایرانیان پس از حضور عاشورایی مردم


معاون اول قوه قضاییه با اشاره به ناکامی دشمن از اجتماعات و حضور پرشکوه مردم در دهه نخست ماه محرم در خیابان ها، گفت: دشمن علاوه بر انشقاق در جامعه در تلاش است تا با رصد دقیق صحنه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محمد مصدق کهنمویی معاون اول رییس قوه قضاییه صبح امروز در آیین تکریم و معارفه رییس کل دادگستری استان گیلان در سالن همایش های امام خمینی (ره) دادگستری کل استان یکی از مسایل مهم در حفظ و دین را داشتن بصیرت دانست و اظهار کرد: بصیرت مانع انحراف انسان در زندگی می شود.

وی با اشاره به حادثه غدیر و ابلاغ پیام رسول ختمی مرتبت، افزود: پیامبر جانشینی امیرالمومنین (ع) را به خاص و عام ابلاغ کرد اما به دلیل نداشتن بصیرت، در سقیفه این پیام رسول خدا نادیده گرفته شد.

معاون اول رییس قوه قضاییه، تنها شاخصه بصیرت در دوران کنونی را پیروی از رهبری معظم انقلاب دانست و گفت: امام حسین علیه السلام برای اینکه دین و شریعت پیامبر بماند، سر و دست و جان خود را فدا کرد و حماسه عاشورا ماندگار شد.

مصدق با اشاره به تلاش دشمن در اتاق فکرهای خارج علیه ملت ایران، خاطرنشان کرد: اجتماعات و حضور پرشکوه مردم در دهه نخست ماه محرم در خیابان ها، تمام رشته های اتاق فکر دشمن را پاره و نقشه های شوم آن ها را گسست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقشه شمن علیه ایرانیان پس از حضور عاشورایی مردم

نقشه شمن علیه ایرانیان پس از حضور عاشورایی مردم