مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 11:502023-08-21سياسي

«استپ»؛ زمینه مناسب برای شبکه سازی میان دانشمندان جهان اسلام


رییس مرکز توسعه فناوری های راهبردی معاونت علمی ریاست جمهوری، گفت: یکی از مهمترین برنامه های بنیاد علم مصطفی (ص) نشست های تبادل فناوری به نام استپ است که به طور خاص طراحی شده است تا میان دانشمندان مسلمان شبکه سازی کرده و یک فضای همدلانه ایجاد کند.

- رییس مرکز توسعه فناوری های راهبردی معاونت علمی ریاست جمهوری، گفت: یکی از مهمترین برنامه های بنیاد علم مصطفی (ص) نشست های تبادل فناوری به نام استپ است که به طور خاص طراحی شده است تا میان دانشمندان مسلمان شبکه سازی کرده و یک فضای همدلانه ایجاد کند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر شقایق حق جوی جوانمردی در نشست خبری نهمین دوره نشست تبادل تجربیات علم و فناوری (استپ) که امروز در محل ساختمان معاونت علمی ریاست جمهوری برگزار شد، اظهار کرد: از یک زمانی جریان اسلام هراسی به وجود آمد و از همان موقع عده ای به فکر افتادند که جریانات صلح طلبی در قالب های مختلف از جمله علم و فناوری به جهان معرفی شود و در این راستا بنیاد علم مصطفی (ص)با بهره گیری از ظرفیت های جهان اسلام آغاز به کار کرد و به طور خاص بر روی فعالیت هایی متمرکز شد که در حوزه علم و فناوری بودند.

وی جایزه مصطفی (ص) را یکی از جوایز علم و فناوری دانست که به دانشمندان صاحب اثر داده می شود و ادامه داد: با نگاهی به بازتاب اخبار مربوط به جایزه در رسانه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«استپ»؛ زمینه مناسب برای شبکه سازی میان دانشمندان جهان اسلام

«استپ»؛ زمینه مناسب برای شبکه سازی میان دانشمندان جهان اسلام