مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 17:202023-08-07سياسي

آیا تاج زاده جبهه اصلاحات را منحل می کند؟


از نگاه اصلاح طلبان سنتی عدم شرکت در انتخابات به معنای انحلال جبهه اصلاحات است زیرا یک محفل انتخاباتی نمی تواند درباره مسئله انتخابات بدون اثرگذاری باشد! - فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - مشرق نوشت: - ارسال یک پیامک از سوی وزارت کشور برای پیش ثبت نام انتخاباتی فضای سیاسی تنور انتخابات را آرام آرام گرم کرده است.

بر اساس قانون جدید انتخابات که در مجلس تصویب و به دولت ابلاغ شده است تا با ایجاد یک سامانه اینترنتی فضایی را فراهم کند تا همه افراد واجد صلاحیت بتوانند با در آن ثبت نام کنند.

این اقدام دو آورده مهم دارد، از یک سو شورای نگهبان می تواند براساس افرادی که پیش ثبت نام کرده اند به صورت دقیق و منسجم همه افراد دارای صلاحیت را مورد بررسی قرار دهد و از سوی دیگر همه احزاب و جریان های سیاسی با شناسایی توان بالقوه خود آرایش سیاسی دقیق تری در انتخابات پیش رو داشته باشند.

البته پیش ثبت نام انتخاباتی، مخالفانی نیز داشته است، ازجمله آن ها اصلاح طلبانی هستند که با فرمول یا همه یا هیچ به مسئله انتخابات نگاه می کنند، از نگاه این جریان رادیکال سیاسی پیش ثبت نام یک فیلتر سیاسی محسوب شده تا مانع از حضور نامزدهای مطلوب این جریان سیاسی در انتخابات گردد، بر اساس نظر اصلاح طلبان تندرو جناح چپ باید به صورت فله ای در انتخابات شرکت کند و پیش ثبت نام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا تاج زاده جبهه اصلاحات را منحل می کند؟

آیا تاج زاده جبهه اصلاحات را منحل می کند؟