مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 19:552023-08-18اجتماعي

برگزاری چهل یکمین مسابقات قرآن و عترت دانش آموزی در کرمانشاه


رییس اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش کرمانشاه از برگزاری چهل یکمین مسابقات قرآن و عترت دانش آموزان برگزیده سراسر کشور در کرمانشاه خبر داد.

- رضا شیرزادی در گفتگو با خبرنگار مهر اشاره کرد: با توجه به برگزاری مسابقات مقدماتی قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در تیر ماه به مدت 2 روز به میزبانی استان مشهد و استان کرمانشاه و در مرحله نهایی این مسابقات در بخش دختران و پسران استان کرمانشاه میزبان خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه دانش آموزان برگزیده برای مسابقه نهایی به مدت یک هفته در کرمانشاه میزبانی می شوند، افزود: این مسابقات از روز 28 مرداد ماه در رشته های پژوهشی شامل انشا نماز، احکام، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، فهم قرآن، مفاهیم و گفتمان مهدوی در استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کرمانشاه تصریح کرد: چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان برگزیده در سراسر کشور بین 311 برگزیده پسر و 307 برگزیده دختر در دانشگاه صنعتی کرمانشاه از فردا آغاز خواهد شد.

شیرزادی در پایان افزود: در طول برگزاری مسابقات 18 داور در هشت بخش به داوری شرکت کنندگان خواهند پرداخت و با حضور وزیر آموزش و پرورش در مراسم اختتامیه دختران مسابقات این دوره خاتمه می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری چهل یکمین مسابقات قرآن و عترت دانش آموزی در کرمانشاه

برگزاری چهل یکمین مسابقات قرآن و عترت دانش آموزی در کرمانشاه