مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 16:052023-07-24بين الملل

روسیه: نشست سه جانبه با باکو و ایروان پیرامون قره باغ فردا برگزار می شود


وزارت خارجه روسیه امروز (دوشنبه) اعلام کرد که وزیر خارجه این کشور به همراه همتایانش از ارمنستان و جمهوری آذربایجان در نشست فردا (سه شنبه) درباره تنش ها در قره باغ و آماده سازی قرارداد صلح میان باکو و ایروان گفت وگو و رایزنی خواهند کرد.

- وزارت خارجه روسیه امروز (دوشنبه) اعلام کرد که وزیر خارجه این کشور به همراه همتایانش از ارمنستان و جمهوری آذربایجان در نشست فردا (سه شنبه) درباره تنش ها در قره باغ و آماده سازی قرارداد صلح میان باکو و ایروان گفت وگو و رایزنی خواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت امور خارجه روسیه با انتشار بیانیه ای عنوان کرد: سرگیی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه، به همراه جیحون بایراموف، وزیر خارجه جمهوری آذربایجان و آرارات میرزویان، وزیر خارجه ارمنستان پیرامون راهکارهایی برای تنش زدایی وضعیت در منطقه قره باغ رایزنی خواهند کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: آن ها همچنین می خواهند درباره آماده سازی یک قرارداد صلح میان ایروان و باکو گفت وگو کنند؛ قراردادی که می تواند راهکاری برای مسائل موجود میان ارمنستان و جمهوری آذربایجان باشد و روسیه آماده است تا در این زمینه کمک های حداکثری را ارائه دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه: نشست سه جانبه با باکو و ایروان پیرامون قره باغ فردا برگزار می شود

روسیه: نشست سه جانبه با باکو و ایروان پیرامون قره باغ فردا برگزار می شود