مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1402 ساعت 09:512023-07-27اجتماعي

حسینیه ای برای کودکان + عکس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، محمد فغانزاده امام جماعت مسجد شهرک شهیدان بذری بابل از راه اندازی حسینیه کودک و نوجوان هیأت محبین الحسین (ع) شهرک شهیدان بذری خبر داد و اظهار کرد: امسال سومین سال ایجاد این حسینیه برای پسران و نخستین سال واحد دختران است که به صورت مجزا از روش های مختلف آموزشی، فرهنگی و مذهبی این حسینیه به کمک دوستان هیأتی این محل فعالیت می کند.

مسؤول فرهنگی با بیان اینکه نوجوانان و کودکان بین 3 تا 15 سال را اینجا ما پذیرش می کنیم، بیان گفت: برنامه های هر روز ما قبل از اذان مغرب شروع می شود بچه ها با همکاری هم برای اقامه عزای امام حسین (ع) فضا را آماده می کنند.

فغانزاده گفت: هر گروهی بخشی از کار هیأت را مثل سیستم صوتی، پخش صندلی، انتظامات، توزیع غذا و سایر را برعهده می گیرند.

وی یادآور شد: برنامه های مختلف فرهنگی مذهبی آموزشی برگزار می شود که پخش فیلم برای معرفی شهدا واقعه کربلا، طرح سوال از کلیپ های پخش شده و اهدا هدایا به برندگان، رنگ آمیزی، دلنوشته، نقاشی، بازی های فکری، سخنرانی کوتاه با زبان کودک و نوجوان، ذکر مداحی اهل بیت و سینه زنی ازجمله این برنامه ها است.

فغانزاده خاطر نشان کرد: هدف ما این است که بچه ها را با مکتب امام حسین (ع) آشنا کنیم  خاطره خوبی را رقم بزنیم که این بچه ها مشتاق شوند و هر سال منتظر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسینیه ای برای کودکان + عکس

حسینیه ای برای کودکان + عکس