مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 09:512023-07-31سياسي

نقطه مرکزی برپایی موکب اربعین زنجانی ها، نجف خواهد بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محمد امیرخانی، مسؤول مشارکت های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات زنجان در جلسه تخصصی بهداشت و درمان، امداد و نجات اربعین اظهار کرد: رییس ستاد اربعین استان، استاندار است و 12 کمیته زیر مجموعه این ستاد تشکیل شده است که یکی از آن کمیته اسکان، تغذیه و مشارکت های مردمی است که مسؤولیت آن با ستاد بازسازی عتبات عالیات استان است.

مسؤول مشارکت های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات زنجان افزود: مشارکت های مردمی و ارائه خدمات اسکان و تغذیه در قالب موکب ها است و ما مسؤول شناسایی و سازماندهی گروه هایی هستیم که می خواهند به زائران این خدمات را ارائه دهند.

وی تاکید کرد: در کنار اسکان و تغذیه موضوع بهداشت، درمان و امداد و نجات ضرورت دارد که به همین منظور کمیته بهداشت و درمان، امداد و نجات در ستاد اربعین با مسؤولیت جمعیت هلال احمر استان زنجان پیش بینی شده است.

امیرخانی ادامه داد: سال های گذشته هلال احمر استان ماموریت های خود در مراسم اربعین را به صورت متمرکز کشوری ارائه می داد و نقش استانی برای این مجموعه تعریف نشده بود.

مسؤول مشارکت های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات زنجان گفت: امسال نشانه های خوبی از هلال احمر استان دیده می شود و تاکید مدیرعامل هلال احمر برای ارائه خدمات در اربعین حسینی در کنار موکب دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقطه مرکزی برپایی موکب اربعین زنجانی ها، نجف خواهد بود

نقطه مرکزی برپایی موکب اربعین زنجانی ها، نجف خواهد بود