مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 21:402023-08-22پزشكي

3 رستوران در همدان پلمب شد


رییس گروه سلامت محیط و کار مرکز بهداشت شهرستان همدان گفت: دو رستوران و یک باغ رستوران در همدان به علت عدم رعایت اصول بهداشتی و وجود نواقص بحرانی بهداشتی پلمب شد.

- ایسنا/همدان رییس گروه سلامت محیط و کار مرکز بهداشت شهرستان همدان گفت: دو رستوران و یک باغ رستوران در همدان به علت عدم رعایت اصول بهداشتی و وجود نواقص بحرانی بهداشتی پلمب شد.

امیررضا ملکی در گفت وگو با ایسنا، افزود: این واحدها به علت نواقص بحرانی بهداشتی از جمله رعایت نکردن زنجیره سرد مواد غذایی و بهداشت فردی و استمرار تخلف پلمب شدند.

وی بیان کرد: در فصل تابستان به علت گرم شدن هوا و استفاده بیشتر مردم از اماکن عمومی، بازدیدها در طرح تشدید به صورت سرزده انجام می گیرد و در صورت وجود شرایط نامناسب ابتدا اخطار صادر و در صورت تکرار مکرر بعد از ارائه یک اخطار 48 ساعته پلمب می شود.

ملکی خاطرنشان کرد: بازدید از اماکن عمومی و مکان های تولید و توزیع مواد غذایی در تابستان با فاصله های کوتاه انجام می شود تا سلامت مخاطبان به خطر نیفتد، تیم های بازدید از مکان ها در سه شیفت کاری مخالف یعنی صبح تا ظهر، عصر و شب در حال فعالیت هستند و تا زمانی که رفع نقص مکان پلمب شده صورت نگیرد و اطمینان خاطر بازرسان اتفاق نیفتد، فک پلمب نخواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 رستوران در همدان پلمب شد

3 رستوران در همدان پلمب شد