مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 14:102023-08-08سياسي

هیئت اندیشه ورز پلیس و رسانه ها در خوزستان تشکیل شود


فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: پیشنهاد شده که برای اخبار انتظامی خبری با عنوان روایت اول تنظیم شود که برای اجرایی شدن آن لازم است هیئت اندیشه ورز بین پلیس و رسانه ها تشکیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی استان خوزستان امروز در نشست با خبرنگاران خبرگزاری های و رسانه ها که به مناسبت روز خبرنگار در در سالن ثامن الائمه(ع) برگزار شد، اظهار کرد: ایجاد امید در جامعه یکی از مسائل اصلی است که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب نیز هست.

وی با تبریک روز خبرنگار بیان کرد: خبرنگاران قشری هستند که کمتر به مسائل و مشکلات خودشان می پردازند و دغدغه اصلی شان پیگیری مشکلات و مطالبات مردم است.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با تاکید بر این نکته که از انتقاد استقبال می کنیم، افزود: انتقاد سازنده می تواند به پیشرفت جامعه کمک کند و آن را در این مسیر قرار دهد.

وی با بیان اینکه ارزش قلم به سطرهایی است که می نویسد، گفت: برخی دوستان پیشنهاد روایت اول برای اخبار را مطرح کرده اند که پیشنهاد خوبی است به نظرم برای این کار یک هیئت اندیشه ورز بین پلیس و رسانه ها تشکیل شود.

میرفیضی تصریح کرد: هر اقدامی که پلیس در جامعه انجام می دهد یک پیوست اجتماعی دارد، می توانیم با همفکری که صورت می گیرد یک پیوست رسانه ای هم دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیئت اندیشه ورز پلیس و رسانه ها در خوزستان تشکیل شود

هیئت اندیشه ورز پلیس و رسانه ها در خوزستان تشکیل شود