مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 16:402023-08-21سياسي

اولویت دولت اقتصاد و مسائل فرهنگی است


اگرچه که اولویت دولت اقتصادی است اما از فرهنگ هم غافل نمی شویم و برخی از امور که کم توجهی و بی توجهی شده بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله سید ابراهیم رییسی ظهر امروز در دیدار با جمعی از علما و شخصیت های حوزوی که در سالن محراب حرم مطهر حضرت معصومه (س) انجام شد، رفع مشکلات فرهنگی را مأموریت دولت دانست و اظهار کرد: از همه ظرفیت های مختلف به ویژه دستگاه ها و ساز و کارهای موجود برای رفع مشکلات فرهنگی استفاده خواهیم کرد.

وی وضعیت امروز کشور را نتیجه برخی ولنگاری ها دانست و گفت: اگرچه که اولویت دولت اقتصادی است اما از فرهنگ هم غافل نمی شویم و برخی از امور که کم توجهی و بی توجهی شده بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.

رییس جمهور خاطرنشان کرد: با وجود همه مشکلات، رویش های خوبی همانند شهید مصطفی صدرزاده صورت گرفته است اما باید نگران ریزش ها هم باشیم.

رییسی با بیان اینکه در سال های گذشته ولنگاری در مسائل اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی صورت گرفت، عنوان کرد: در برخی از شهرها کارخانه ها از کار افتادند و این موضوع باب شده بود که چرا باید به سراغ تولید رفت، برخی به جای تولید به سراغ واردات می رفتند تا نیاز کشور را رفع کنند که این موضوع بی توجهی به اصول و ارزش هایی بود که انقلاب بخاطر آن ایجاد شده بود، در کل سمت و سوی مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت دولت اقتصاد و مسائل فرهنگی است

اولویت دولت اقتصاد و مسائل فرهنگی است