مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 17:402023-08-05اقتصادي

دهقان: زیرساخت حقوقی کسب و کارها را ارتقا می دهیم


معاون حقوقی رییس جمهور با تاکید بر عزم دولت برای حمایت از اقتصاد دیجیتال گفت: معاونت حقوقی رییس جمهور ماموریت ارتقای زیرساخت حقوقی کسب و کارها را در دستور کار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد دهقان در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام استان البرز با حضور در خط تولید برخی شرکت های تولیدی در نشستی با حضور تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی این منطقه به بررسی مشکلات عرصه تولید از منظر حقوقی و راهکارهای آن پرداخت.

ظرفیت های گسترده منطقه ویژه پیام برای تبدیل شدن به قطب اقتصاد دیجیتال کشور معاون حقوقی رییس جمهور در نشست با تولیدگران و فعالان اقتصادی منطقه پیام در ابتدای سخنان خود با اشاره به ظرفیت های گسترده منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام برای تبدیل شدن به قطب اقتصاد دیجیتال کشور گفت: این منطقه با ظرفیت جغرافیایی، فرودگاهی و گمرکی و قرابت با چندین استان پرجمعیت و همچنین وجود متخصصان و فعالان اقتصادی توانمند نسبت به وضعیت مطلوب عقب افتادگی دارد و نیاز است تا مجموعه اقدامات تحولی در این منطقه صورت بگیرد.

شرطی سازی اقتصاد یک خطای راهبردی بود وی با بیان اینکه متاسفانه دهه 90 دهه تعطیلی اقتصاد کشور بوده است، گفت: دولت سیزدهم با آغاز به کار خود تلاش کرده تا اول شرطی سازی اقتصاد را از بین برده و قدم به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهقان: زیرساخت حقوقی کسب و کارها را ارتقا می دهیم

دهقان: زیرساخت حقوقی کسب و کارها را ارتقا می دهیم