مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 17:202023-07-31سياسي

کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش همدان/کمبود 2557 معلم در استان


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: آموزش و پرورش استان با بحران نیروی انسانی مواجه است و باید به دور از همه نگرش های سیاسی، راهکار و مشورت های همه جانبه برای حل این موضوع به کار گرفته شود.

- ایسنا/همدان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: آموزش و پرورش استان با بحران نیروی انسانی مواجه است و باید به دور از همه نگرش های سیاسی، راهکار و مشورت های همه جانبه برای حل این موضوع به کار گرفته شود.

حسن رضانیا دوشنبه 9 مردادماه در شورای آموزش و پرورش استان همدان، اظهار کرد: کار آموزش و پرورش جهادی است، جایی که پای دشمن قرار داشته باشد، کار جهادی انجام می شود و ما نباید با کمبود معلم فرصت را برای سوءاستفاده دشمن ایجاد کنیم و در این زمینه خواستار همکاری مجمع نمایندگان استان هستیم و نیازمندیم که در این مسأله ورود کنند.

شرایط همدان عادی نیست بلکه کمبود معلم بحرانیست که باید حل شود و همدان نیاز به مجوزهای خاص دارد.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه آموزش و پرورش استان همدان نیز گفت: کلیه کارکنان آموزش و پرورش استان همدان 21 هزار و 489 نفر هستند که به دو دسته کارکنان مؤثر شامل معلمان، مدیران، معاونان و مشاور و کارکنان غیرمؤثر شامل نیروهای خدماتی، دانشجویان مشغول به تحصیل، کارکنان اداری، معلمانی که در مرخصی بد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش همدان/کمبود 2557 معلم در استان

کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش همدان/کمبود 2557 معلم در استان