مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 08:552023-07-24بين الملل

حمله تند مقتدی صدر به تحرکات خزنده سفیر آمریکا در عراق


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، رهبر جریان صدر در پیامی با حمله به سیاست های آمریکا و اقدامات سفیرش در عراق گفت: هدف سفیر آمریکا و دولت متبوعش در عراق فراهم نمودن بستری برای تبدیل عراق به پیروی از سیاست های این کشور و در نهایت تبدیل عراق از «ملتی .

- رهبر جریان صدر عراق در پیامی توییتری با هشدار تند به فعالیت های خزنده سفیر آمریکا در عراق اعلام کرد که عراق هرگز به سرزمینی برای نشر مقاصد پلید اباحی گری دولتمردان آمریکا مبدل نخواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، رهبر جریان صدر در پیامی با حمله به سیاست های آمریکا و اقدامات سفیرش در عراق گفت: هدف سفیر آمریکا و دولت متبوعش در عراق فراهم نمودن بستری برای تبدیل عراق به پیروی از سیاست های این کشور و در نهایت تبدیل عراق از ملتی حق گرا به ملتی با گرایش به همجنسگرایی است.

مقتدی صدر با انتقاد از جو بایدن و دموکراسی جعلی در آمریکا گفت: آمریکا به تصور خود یک دولت دموکراتیک است، اما برخلاف ادعای رییس جمهورش که در نطق های خود ملت آمریکا را همجنسگرا می خواند، هیچ اهمیتی به مطالبات مردم آمریکا که مخالف رواج این پدیده هستند، نمی دهد.

وی در پیام توییتری خود اعلام کرد که آمریکا همانطوری که دشمن صلح است، دشمن دموکراسی نیز هست؛ چرا که فاحشه گری را رواج می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله تند مقتدی صدر به تحرکات خزنده سفیر آمریکا در عراق

حمله تند مقتدی صدر به تحرکات خزنده سفیر آمریکا در عراق