مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مرداد 1402 ساعت 08:202023-07-28اقتصادي

تغییر شرط استفاده از شارژ 80 هزار تومانی کالابرگ


مهمترین عناوین خبرهای حوزه اشتغال و تعاون هفته جاری به تغییر شرط استفاده از شارژ 80 هزار تومانی کالابرگ و مشارکت 105 هزار خانوار تهرانی در این طرح، - ممنوعیت تشکیل مرکز داوری در اتحادیه های تعاونی و جذب بیش از 11 هزار فارغ التحصیل دانشگاهی از طریق کاریابی ها اختصاص داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در هفته جاری با اعلام وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی شرط خرید 70 درصدی کالابرگ الکترونیک جهت بهره مندی از افزایش 20 درصدی اعتبار یارانه تغییر کرد و به خرید 50 درصد رسید.

بر این اساس کلیه خانوارهای دهک اول تا سوم درآمدی که یارانه 400 هزار تومانی دریافت می کنند، درصورتی که 50 درصد مبلغ یارانه یعنی 200 هزار تومان را صرف خرید اقلام کالابرگ کنند می توانند از اعتبار افزایشی 80 هزار تومان استفاده کنند.

پیش از این مقرر شده بود هر یک از اعضای خانوار 70 درصد مبلغ یارانه خود یعنی 320 هزار تومان را صرف خرید کالابرگ کند امکان استفاده از اعتبار مازاد 80 هزار تومان را به دست می آورد.

مشارکت 105 هزار خانوار تهرانی در طرح کالابرگ الکترونیک خبر دیگری بود که از سوی مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان تهران اعلام شد.

به گفته ویس کرمی طرح ملی کالابرگ در استان تهران با یک روند رو به رشد در حال اجراست و استقبال مردم در حال افزایش است و در سطح استان و شهرستان ها زیرساخت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر شرط استفاده از شارژ 80 هزار تومانی کالابرگ

تغییر شرط استفاده از شارژ 80 هزار تومانی کالابرگ