مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 18:052023-08-05سياسي

پروژه آبرسانی غدیر سبب ترویج امید آفرینی در خوزستان شده است


رییس هیئت امنای بنیاد هدایت کشور با اشاره به پروژه آبرسانی غدیر گفت: در این راستا تنها آبرسانی انجام نمی شود بلکه امید آفرینی در جامعه ترویج داده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حمید مشهدی آقایی ظهر امروز شنبه ضمن حضور در جمع کارکنان طرح بزرگ آبرسانی غدیر، اظهار کرد: کاری که شما برای ابر پروژه آبرسانی که در یکی از حساس ترین مناطق ایران اسلامی انجام می دهید بسیار بزرگ است؛ لذا از جهت مختلف کار شما نیز مقدس است.

وی افزود: مهم ترین بخش کار شما این است که آبرسانی انجام می دهید و آن هم در محلی مثل خوزستان که گرمای طاقت فرسا دارد؛ لذا شغل شم هم احسن الاعمال و هم اعظم الاعمال به حساب می آید.

رییس هیئت امنای بنیاد هدایت کشور تصریح کرد: وقتی در این گرما و در مسیرهای مختلف کاری را انجام می دهید تا به جمعیت کثیری از استان که حدود 26 شهر و بیش از یک هزار روستا را در بر می گیرد یعنی کاری با سختی های خاص خود چه در فصل تابستان و چه در زمستان انجام می دهید.

حجت الاسلام مشهدی آقایی عنوان کرد: در این مسیر برخی مثل کارگران و مهندسان در خط مقدم هستند و برخی دیگر عقب تر برای این جهاد کار را اداره می کنند.

وی ادامه داد: این جهاد از آن جهت افضل است چون سخت ترین بوده و از آن جهت احسن چون کار آبرسانی بسیار زیبا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه آبرسانی غدیر سبب ترویج امید آفرینی در خوزستان شده است

پروژه آبرسانی غدیر سبب ترویج امید آفرینی در خوزستان شده است