مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 11:552023-08-01سياسي

امنیت کشور مرهون رشادت های نیروهای مسلح است


رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه امنیت کشور مرهون رشادت های نیروهای مسلح است، گفت: اسلام بزرگ ترین مدافع زن در جهان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام احمدرضا پور خاقان امروز سه شنبه در سخنانی با تأکید بر عزاداری بر اساس شناخت و درک جایگاه امام حسین (ع)، اظهار داشت: حفظ این حالت خوش حسینی (ع) موجب می شود تا راه امام حسین (ع) را در زندگی خود پیاده کنیم.

بصیرت و بیداری مردم در صحنه های مختلف وی با بیان اینکه حسینی (ع) ماندن، به این معناست که ببینم که امام حسین (ع) از ما چه می خواهند و آن را در زندگی خود به منصه ظهور برسانیم، عنوان کرد: حسین (ع) شعار نیست، عاشورا، قصه نیست، عاشورا یک نهضت است، یک درس است، امام حسین (ع) امام است که برای ما مسیر را مشخص می کند، سفینه نجاتی است که اگر بر آن سفینه و کشتی سوار شویم، همه ما را به سرمنزل مقصود خواهد رساند.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح با بیان اینکه مردم غیور استان لرستان، حسینی (ع) بودن خود را با تقدیم بیش از شش هزار و 500 شهید عالی مقام نشان دادند، افزود: ملت غیور ایران، حسینی (ع) بودن خود را نه در شعار که در عمل و شعور به منصه ظهور رساندند و اثبات کردند، مردم ایران در خنثی کردن اغتشاشاتی که دشمن کور، خفاش صفت و… می خواست در جامعه ما ایجاد کند، نقش آفرین شدند و نگذاشتند ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت کشور مرهون رشادت های نیروهای مسلح است

امنیت کشور مرهون رشادت های نیروهای مسلح است