مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 08:252023-08-09اقتصادي

انجام بیش از 4 هزار مورد بازرسی واحدهای صنفی در سیستان و بلوچستان


مدیر بازرسی و نظارت بر بازار سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: با هدف ایجاد آرامش در بازار و جلوگیری از هر گونه تخلف از ابتدای امسال تاکنون بیش از 4هزارو 408مورد بازرسی از واحدهای صنفی و تولیدی توسط 40 تیم بازرسین سازمان جهادکشاورزی در 26 شهرستان استان به انجام رسیده است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر بازرسی و نظارت بر بازار سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: با هدف ایجاد آرامش در بازار و جلوگیری از هر گونه تخلف از ابتدای امسال تاکنون بیش از 4هزارو 408مورد بازرسی از واحدهای صنفی و تولیدی توسط 40 تیم بازرسین سازمان جهادکشاورزی در 26 شهرستان استان به انجام رسیده است.

منصور عدل در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: عمده بازرسی های انجام شده شامل محصولات لبنی و پروتیینی، نان و میوه، عرضه گوشت قرمز و مرغ تنظیم بازار از واحد تولیدی تا سطح عرضه بوده که منجر به صدور 554 پرونده برای متخلفین گردیده است.

وی کشف 16.

5 تن عرضه خارج از شبکه آرد حمایتی توسط بازرسین مدیریت جهادکشاورزی شهرستان مهرستان را یکی از بارزترین کشفیات سال جاری ذکر کرد.

عدل افزود: در شرایط کنونی بیش از پیش بازار و فضای جامعه نیازمند آرامش است و هم استان های عزیز در صورت مشاهده هر گونه تخلف می توانند موارد را با تلفن 124 و یا به صورت حضوری گزارش نمایند و اطمینان دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام بیش از 4 هزار مورد بازرسی واحدهای صنفی در سیستان و بلوچستان

انجام بیش از 4 هزار مورد بازرسی واحدهای صنفی در سیستان و بلوچستان