مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 16:102023-08-03سياسي

اختصاص بخشی از بودجه زیارت مشهد به طرقبه و شاندیز


رییس شورای اسلامی شهر طرقبه با اشاره به تخصیص بودجه زیارت به مشهد، خواستار اختصاص بخشی از آن به شهرستان طرقبه شاندیز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جواد عابدینی در جلسه شورای اسلامی شهرستان طرقبه توسعه بی رویه ساخت و سازها و افزایش باغ ویلاها و انبوه سازی ها در قالب های مختلف در شهرستان را با وجود نبود زیر ساخت های مناسب، خطری برای شهرستان برشمرد.

رییس شورای اسلامی شهر طرقبه با اشاره به تخصیص بودجه زیارت به مشهد، خواستار اختصاص بخشی از آن به شهرستان طرقبه شاندیز شد زیرا تعداد زیادی از زائران حرم امام رضا (ع) و همچنین مجاوران برای اوقات فراغت به این شهرستان سفر و از امکانات و ظرفیت های طرقبه شاندیز استفاده می کنند.

مخازن آب شهرستان طرقبه شاندیز پاسخگوی جمعیت این شهرستان و مسافران و گردشگران نیست در ادامه، عبداللهی، مدیر شبکه آب و فاضلاب شهرستان طرقبه شاندیز نیز اظهار کرد: متأسفانه در شرایط بحران شدید آب قرار داریم.

دیر شبکه آب و فاضلاب شهرستان طرقبه شاندیز به نبود زیر ساخت های مناسب در سال های گذشته و کمبود ظرفیت مخازن آب شهرشاندیز اشاره کرد و گفت: در اردیبهشت ماه ساخت سه مخزن آب در شاندیز آغاز شد که امیدواریم در چند ماه پیش رو شاهد بهره برداری از آن ها باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص بخشی از بودجه زیارت مشهد به طرقبه و شاندیز

اختصاص بخشی از بودجه زیارت مشهد به طرقبه و شاندیز