مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 13:402023-08-09سياسي

سازمان تبلیغات زیر بار هیچ فشاری برای تغییر مدیران نخواهد رفت


برای تغییر در مدیران تبلیغات اسلامی زیر بار هیچ گونه فشاری نرفته و نخواهیم رفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد قمی پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان اظهار کرد: در ابتدا دنبال یک فرصت و مجال بودم که با حضور در استان همدان یک خداقوت برای برگزاری مراسم باشکوه غدیر در این استان به مردم همدان بگویم.

وی افزود: عزاداری های باشکوه محرم وظایف ما را بسیار سنگین تر کرد و باید یک خداقوت به مردم، علما، حکماً، گروه های جهادی و مادحین بگویم.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به خدمات حجت الاسلام نظیری گفت: اول یک خداقوت به خانواده ایشان بگویم بسیار دشوار است که پدر خانواده برای مجاهدت روز و شب را بهم گره بزند و از روستا به روستایی دیگر و از شهر به شهری دیگر برود.

حجت الاسلام قمی خاطرنشان کرد: سال گذشته ایشان به بنده گفتند که این جایگاه به جوان سپرده شود اما ما با توجه به ضرورت های سازمان درخواست کردیم یکسال دیگر هم در این سنگر بمانند.

وی با بیان اینکه حجت الاسلام نظیری از مدیران موفق و توانمند ما در استان ها است، بیان کرد: این اطمینان را می دهم که ما برای تغییر زیر بار هیچ فشاری تا به امروز نرفته و نخواهیم رفت که اگر زیر بار فشار می رفتیم وضعیت بودجه ای سازمان به این شکل نبود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان تبلیغات زیر بار هیچ فشاری برای تغییر مدیران نخواهد رفت

سازمان تبلیغات زیر بار هیچ فشاری برای تغییر مدیران نخواهد رفت