مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 15:252023-08-11سياسي

بنگاه های تولیدی کوچک، زمینه پرورش مدیران توانمند و متعهد را فراهم می کند


امام جمعه رشت با بیان اینکه بسیاری از مدیران موفق از طریق همین صنایع کوچک به عرصه اقتصادی کشور معرفی شده اند، گفت: بنگاه های تولیدی کوچک زمینه پرورش مدیرانی توانمند و متعهد و مجرب را فراهم می کند که می توانند در عرصه کلان تر مفید باشند و صنایع بزرگ را .

- ایسنا/گیلان امام جمعه رشت با بیان اینکه بسیاری از مدیران موفق از طریق همین صنایع کوچک به عرصه اقتصادی کشور معرفی شده اند، گفت: بنگاه های تولیدی کوچک زمینه پرورش مدیرانی توانمند و متعهد و مجرب را فراهم می کند که می توانند در عرصه کلان تر مفید باشند و صنایع بزرگ را به خوبی هدایت و مدیریت کنند.

آیت الله رسول فلاحتی امروز در خطبه های نماز جمعه شهر رشت، با اشاره به ضرورت حمایت از صنایع کوچک در راستای اشتغالزایی، اظهار کرد: بنگاه های کوچک تولیدی نقش مهم و کلیدی در ایجاد اشتغال پایدار دارند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب همواره به نقش صنایع کوچک و متوسط در ایجاد اشتغال و بهبود اقتصاد در جامعه تاکید دارند، تصریح کرد: برخی نظریه پردازان در مدیریت های اقتصادی بیشتر به واحدهای تولیدی بزرگ معتقدند؛ در حالی که واحدها و بنگاه های کوچک و متوسط می توانند موجب رونق تولید شوند.

نماینده ولی فقیه در گیلان ضرردهی صنایع کوچک را کمتر دانست و خاطرنشان کرد: صنایع بزرگ در صورت ورشکست شدن،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنگاه های تولیدی کوچک، زمینه پرورش مدیران توانمند و متعهد را فراهم می کند

بنگاه های تولیدی کوچک، زمینه پرورش مدیران توانمند و متعهد را فراهم می کند