مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 18:552023-08-17اجتماعي

تدوین برنامه فراگیر پرورشی فرهنگی مدرسه با اهداف پنج گانه


معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش از تدوین برنامه فراگیر پرورشی فرهنگی مدرسه با اهداف پنج گانه خبرداد و گفت: در سال تحصیلی جدید شاهد ارزیابی مدارس سراسر کشور بر اساس اهداف پنج گانه خواهیم بود.

- معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش از تدوین برنامه فراگیر پرورشی فرهنگی مدرسه با اهداف پنج گانه خبرداد و گفت: در سال تحصیلی جدید شاهد ارزیابی مدارس سراسر کشور بر اساس اهداف پنج گانه خواهیم بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا اصغر باقر زاده در سی و هفتمین اجلاس سراسری مدیران و رؤسای آموزش و پرورش گفت: برنامه فراگیر پرورشی فرهنگی مدرسه بر اساس پنج هدف پایه شامل ایمان، امید، هویت، نشاط و خردورزی تدوین شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی ضمن تشریح محورهای برنامه فراگیر پرورشی و فرهنگی مدرسه، از ارزیابی مدارس براساس شاخص های تعیین شده در سی و هفتمین اجلاس روسا و مدیران آموزش و پرورش خبر داد و اظهارکرد: در برنامه فراگیر پرورشی فرهنگی مدارس کشور به دنبال بررسی اشکالات برنامه های پرورشی سراسر کشور در سال جاری، مهمترین مشکل در این حوزه، حجم بالای برنامه ها و نبود انسجام و هماهنگی بین بخش های مختلف ارزیابی شد.

وی اظهار کرد: بر همین اساس نیز برنامه فراگیر پرورشی فرهنگی مدرسه بر اساس پنج هدف پایه شامل ایمان، امید، هویت، نشاط و خردورزی تدوین شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین برنامه فراگیر پرورشی فرهنگی مدرسه با اهداف پنج گانه

تدوین برنامه فراگیر پرورشی فرهنگی مدرسه با اهداف پنج گانه