مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 23:052023-08-01سياسي

مطیعی: محیط زیست نظر خود را درباره انتقال آب دریای خزر صراحتاً اعلام کند


نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: پروژه انتقال آب دریای خزر سیر قانونی خود را طی کرده و مسؤولان سازمان حفاظت محیط زیست باید ابهامات ایجادشده را رفع و نظر خود را در این خصوص صراحتاً اعلام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان عصر امروز در نشست بررسی شرایط زیست محیطی سمنان با حضور رییس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به برگزاری پرشور عزای حسینی در سراسر کشور اظهار کرد: پرچم امام حسین (ع)، پرچمی فراگیر و جهانی است که تمام انسان های آزاده را گرد یکدیگر جمع می کند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران برگرفته از نهضت عاشوراست، افزود: باید از قدرت بسیج کنندگی و سازماندهی امام حسین (ع) در برنامه های کشور الگو گرفت و از این ظرفیت عظیم در امور مختلف بهره مند شد.

مطیعی با تقدیر از تلاش مدیران و کارکنان اداره کل حفاظت محیط زیست استان سمنان، کمبود نیروی انسانی را یکی از چالش های مهم اداره کل حفاظت محیط زیست استان دانست و گفت: امیدواریم مدیریت عالی سازمان حفاظت محیط زیست برای تأمین نیروی انسانی موردنیاز در استان سمنان چاره اندیشی کند.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان سمنان با تأکید بر بحرانی بودن وضع منابع آبی استان تصریح کرد: استان سمنان یکی از کم بارش ترین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطیعی: محیط زیست نظر خود را درباره انتقال آب دریای خزر صراحتاً اعلام کند

مطیعی: محیط زیست نظر خود را درباره انتقال آب دریای خزر صراحتاً اعلام کند