مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 13:502023-08-12سياسي

ابعاد مختلف دفاع مقدس برای نوجوانان و جوانان تبیین شود


معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار زنجان گفت: دشمن از ابرازهای خود برای نقش آفرینی در جنگ ترکیبی استفاده می کند و ما خود را باید برای چنین نبردی تجهیز و آماده کنیم.

- ایسنا/زنجان معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار زنجان گفت: دشمن از ابرازهای خود برای نقش آفرینی در جنگ ترکیبی استفاده می کند و ما خود را باید برای چنین نبردی تجهیز و آماده کنیم.

ابوالفضل رفیعی پیش ازظهر امروز (21 مردادماه) در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، اظهار کرد: دشمنان برنامه ریزی کرده بودند تا مراسم عزاداری مردم در ایام محرم را تحت الشعاع قرار دهند ولی مردم همانند همیشه بصیرت خود را نشان داده و در عزاداری ها حضور داشتند.

وی افزود: باید ابعاد مختلف دفاع مقدس را برای نسل جوان و نوجوان تبیین کنیم که دستگاه های متولی هماهنگی های لازم را در این خصوص انجام می دهند و در این ایام علاوه بر بحث های تبلیغی، باید تکریم مناسبی از خانواده های آزادگان نیز انجام شود.

این مسئول با بیان اینکه در این ایام که ذهن ها و دل ها آماده است فرصت خوبی برای انتقال فرهنگ ایثار، شهادت و ترویج این مفاهیم به نسل جدید است، تصریح کرد: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری راهبردهای نظام را تبیین کرده اند این مطالبه را نیز دارند که در طول سال در بحث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت جدیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابعاد مختلف دفاع مقدس برای نوجوانان و جوانان تبیین شود

ابعاد مختلف دفاع مقدس برای نوجوانان و جوانان تبیین شود