مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 10:302023-08-16اقتصادي

افزایش سرانه مصرف آرد عشایر چهارمحال و بختیاری به بیش از 12 کیلو


شهرکرد_سرپرست اداره کل امور عشایر چهارمحال و بختیاری گفت: با پیگیری های صورت گرفته، کسری آرد جبران و سرانه مصرف عشایر استان از 10 کیلو به 12 کیلو و 200 گرم افزایش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد محمودی صبح چهارشنبه در جلسه هماهنگی با تعزیرات حکومتی اظهار کرد: چند سالی است که تحت عنوان شورای تعاون تصمیم گیرنده در بحث نظارت از ابعاد نظارتی بر عوامل فروش و شرکت های تعاونی عشایری، هستیم.

وی تصریح کرد: مشکل ما در این زمینه، نبود اهرم فشار است، چون کدهای نظارتی و دسترسی به سامانه های نظارتی در اختیار ما نیست، رسیدگی به پرونده های ارجاع شده به صمت که بعدها تحت عنوان قانون انتزاع به جهاد کشاورزی استان واگذار شد، یا به تأخیر می افتاد و یا پرونده ها گم می شدند.

محمودی بیان داشت: اگر به تخلفات عوامل فروش رسیدگی نشود، قطعاً باید منتظر تخلفات بیشتری در این زمینه بود، بنابراین بنا شد خود دستگاه متولی چون امور عشایر و تعاون روستایی در حوزه اختیارات خود به عنوان ناظر واقع شود و بازرسی را از طریق کارت بازرسی و کد بازرسی به نتیجه برسانند، در ادامه امکان مکاتبه مستقیم این افراد نیز باید فراهم می شد.

سرپرست اداره کل امور عشایر چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه تخلف در حوزه آرد و نهاده دامی که دو کالای اساسی است بالا می باشد، یادآور شد: ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سرانه مصرف آرد عشایر چهارمحال و بختیاری به بیش از 12 کیلو

افزایش سرانه مصرف آرد عشایر چهارمحال و بختیاری به بیش از 12 کیلو