مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 08:402023-08-07بين الملل

رزمایش بزرگ نیروهای یمنی در مأرب


وزیر دفاع یمن در جریان حضور در مانور نظامی گسترده نیروهای مسلح این کشور تاکید کرد که استعمارگران آمریکایی و انگلیسی دَم از صلح در یمن می زنند اما عملاً برای شکست صلح اقدام می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از المسیره، نیروهای مسلح یمن روز یکشنبه در منطقه نظامی مرکزی استان مأرب یک رزمایش گسترده و تمرین نظامی با استفاده از گلوله های واقعی و سلاح های سبک، متوسط و سنگین برگزار کردند.

در این رزمایش چتربازهای وابسته به نیروهای گارد ریاست جمهوری و نیروهای ویژه منطقه نظامی مرکزی استان مأرب نیز شرکت داشتند.

نیروهای مسلح یمن در جریان رزمایش مذکور موفق شدند مواضع دشمن فرضی را منهدم کرده و با مشارکت نیروهای چترباز مواضع آنها را تحت محاصره خود درآورند.

محمد ناصر العاطفی وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن وابسته به جنبش انصارالله در جریان این رزمایش تاکید کرد: نیروهای یمنی قدرت نظامی خود را با توجه به نیازهای مرحله کنونی و چشم اندازهای آتی به نمایش گذاشتند.

ما به آمادگی دائم نیروهای مسلح یمن برای رویارویی با تمام چالش های پیش رو نیاز داریم.

وی بیان کرد: نیروهای مسلح یمن امروزه به مرحله بسیار بالایی از توانمندی های نظامی و تسلیحاتی و آمادگی در سطوح منطقه دست پیدا کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش بزرگ نیروهای یمنی در مأرب

رزمایش بزرگ نیروهای یمنی در مأرب