مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 11:002023-08-17سياسي

اعلام جزییات چگونگی واگذاری خودروهای داخلی و خارجی به ایثارگران


مدیرکل دفتر مسکن و تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران به تشریح شرایط واردات خودروی خارجی و خودروهای داخلی ویژه ایثارگران پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، میثم اروز مدیرکل دفتر مسکن و تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران، به تشریح شرایط واردات خودروی خارجی و خودروهای داخلی ویژه ایثارگران پرداخت.

اروز با اشاره به کلیات اجرایی بند و تبصره 7 قانون بودجه 1402 درخصوص واگذاری خودرو به ایثارگران در دستور کار دفتر مسکن و تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار گرفت و پس از تهیه پیش نویس به دولت ارسال شد.

آیین نامه مذکور با بررسی در کمیسیون های تخصصی دولت نهایتاً در هیأت محترم وزیران تصویب و توسط معاون اول رییس جمهور در تاریخ 18 مردادماه سال جاری ابلاغ شد.

وی افزود: با پیشنهاد بنیاد شهید و امور ایثاگران و مساعدت دولت در این آیین نامه سود بازرگانی واردات خودرو برای ایثارگران با معافیت 100 درصدی لحاظ  شد.

در این طرح  ارزش خودروی وارداتی در کشور مبدا برای جانبازان 70 درصد (دو پا قطع یا دو دست قطع و یا قطع نخاع) تا سقف 35 هزار یورو، سایر جانبازان 70 درصد تا سقف 30 هزار یورو و برای جانبازان 50 تا 69 درصد 25 هزار یورو در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام جزییات چگونگی واگذاری خودروهای داخلی و خارجی به ایثارگران

اعلام جزییات چگونگی واگذاری خودروهای داخلی و خارجی به ایثارگران