مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 13:402023-08-20سياسي

مدیریت غلط در دهه 70 عامل کمبود نیروی آموزشی


مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد گفت: به دلیل عدم پذیرش نیروی آموزشی در دهه 70 امروز شاهد کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش هستیم و اکنون در اوج کمبود نیروی انسانی بسر می بریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدکاظم رحیمی نژاد، صبح یکشنبه در دیدار مدیران آموزش و پرورش شهرستان های استان یزد با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به برگزاری سی و هفتمین اجلاس روسای آموزش و پروش کشور به صورت ترکیبی اظهار کرد: این اجلاس از روز گذشته آغاز و مسائل مهم جمع بندی و به تهران فرستاده شده است تا در یک کارگروه تخصصی و در 10 محور به این مباحث رسیدگی شود.

وی افزود: پس از سه روز جمع بندی های لازم انجام می شود که سیاست های کلی و کلان کشور در ارتباط با مسیر، جهت و روند مورد نیاز برای سال آینده پیش بینی شده و اقدامات پیشگیرانه و ایجابی که باید در زمینه های مختلف آموزشی و پرورشی انجام شود، مورد بحث و بازنگری نیز قرار خواهد گرفت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد بیان کرد: همکاران ما در سراسر کشور از طریق این اجلاس به موارد و مباحثی که نیاز است اطلاع داشته باشند دسترسی خواهند یافت و همچنین تجربیاتی که در مباحث مختلف که سال گذشته با آن مواجه بودیم مانند اغتشاشات سال گذشته، مسمومیت های سریالی در مدارس، مسائل مختلف در مدارس و همچنین بررسی مسائ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت غلط در دهه 70 عامل کمبود نیروی آموزشی

مدیریت غلط در دهه 70 عامل کمبود نیروی آموزشی