مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 19:452023-08-03اجتماعي

ارائه خدمات شهرداری اهواز به زوار حسینی در مرز چذابه


خدمات رسانی به زوار در پایانه های شلمچه و چذابه میان شهرداری های خوزستان تقسیم شده و شهرداری اهواز محور خدمت رسانی در پایانه چذابه است.

- اهواز- شهردار کلان شهر اهواز گفت: خدمات رسانی به زوار در پایانه های شلمچه و چذابه میان شهرداری های خوزستان تقسیم شده و شهرداری اهواز محور خدمت رسانی در پایانه چذابه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا امینی عصر امروز پنجشنبه در نشست ستاد اربعین شهرداری اهواز بیان کرد: در استان خوزستان خدمات رسانی به زوار در پایانه های شلمچه و چذابه میان شهرداری های استان تقسیم شده است و شهرداری اهواز محور خدمت رسانی در پایانه چذابه است.

شهردار کلان شهر اهواز اضافه کرد: شهرداری اهواز به عنوان نهاد خدماتی شهر و به عنوان مدیر پایانه چذابه به همراه دو شهرداری دیگر کشور متولی خدمتگزاری در پایانه چذابه است.

وی اظهار کرد: بخش های مختلف شهرداری اهواز اعم از سازمان اتوبوسرانی، سازمان بسیج شهرداری، سازمان تاکسیرانی، پشتیبانی شهرداری، بخش فرهنگی و اداره کل ارتباطات، سازمان های نوسازی و زیباسازی، سازمان خدمات موتوری، سازمان آتش نشانی و همه بخش های مرتبط با موضوع خدمت به زائران بسیج شده اند تا خدماتی شایسته ای را در شأن زوار حسینی رقم بزنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات شهرداری اهواز به زوار حسینی در مرز چذابه

ارائه خدمات شهرداری اهواز به زوار حسینی در مرز چذابه