مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 20:152023-08-11سياسي

انتقال پساب بجنورد به پتروشیمی خراسان 3 ماه دیگر به بهره داری می رسد


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: پروژه انتقال پساب به پتروشیمی که از مصوبات سفر رییس جمهور به خراسان شمالی بود، طی سه ماه آینده به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، مهدی رشیدی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی در جلسه ی نخست کار گروه ساماندهی فاضلاب های سطح استان به اهم اقدامات انجام شده در حوزه آب استان اشاره کرد و اظهار کرد: پروژه انتقاب پساب به پتروشیمی، توسعه تصفیه خانه فاضلاب بجنورد، اتمام تصفیه خانه فاضلاب شیروان، مجتمع های آبرسانی 167 روستای سطح استان می توانند تحولات عمیقی را ایجاد کنند.

  وی گفت: پروژه انتقال پساب به پتروشیمی که از مصوبات سفر رییس جمهور به خراسان شمالی بود، طی سه ماه آینده به بهره برداری می رسد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی افزود: جهاد کشاورزی به عنوان دستگاه متولی، مکلف به ارائه الگوی جایگزین کشت در استفاده از پساب فاضلاب به کشاورزان بوده و باید الگوی کشت مناسبی را جایگزین پساب برای کشاورزان تعریف کند.

گفتنی است در این جلسه، شرکت آب وفاضلاب استان در خصوص لاگون های قارلق، آب منطقه ای در خصوص تخصیص پساب خروجی تصفیه خانه های فعال استان؛ بجنورد، اسفراین، آشخانه و سازمان جهاد کشاورزی استان در خصوص ارائه الگوی کشت و کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال پساب بجنورد به پتروشیمی خراسان 3 ماه دیگر به بهره داری می رسد

انتقال پساب بجنورد به پتروشیمی خراسان 3 ماه دیگر به بهره داری می رسد