مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 16:102023-07-24سياسي

تشدید تمهیدات امنیتی در روستاهای شفت برای کاهش سرقت


فرماندار شفت با اشاره به تشدید تمهیدات امنیتی در روستاها برای کاهش سرقت گفت: دهیاران با نصب دوربین های حفاظتی محیط روستا را برای سارقان ناامن کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی نقدی ظهر دوشنبه در جلسه پیشگیری و مقابله با سرقت کابل های برق شهرستان شفت ضمن تسلیت ایام محرم اظهار کرد: دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاها با نظارت بیشتر در سطح روستاها هرگونه موارد مشکوک و سرقت دارایی های عمومی را به متولیان گزارش کنند.

فرماندار شفت افزود: تعامل دهیاران و شوراها در سطح روستاها با نهادهای مجری قانون به ویژه در بحث سرقت و امنیت می تواند سرقت های این چنینی را کاهش دهد.

وی با اشاره به اقدامات تأمینی انجام شده در راستای ارتقای شاخص های امنیتی و برخورد با سرقت و افراد متخلف تصریح کرد: تعویض کابل های مسی و فرسوده با کابل های خودنگهدار در دستور کار شهرستان قرار دارد و این عمل سبب کاهش سرقت در روستاها می شود.

فرماندار شفت ادامه داد: با توجه به فرارسیدن ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین علیه السلام ضروری است هماهنگی های لازم بین دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی و بخشداری ها در این زمینه انجام شود.

نقدی با بیان اینکه دهیاران و شوراهای اسلامی و پایگاه های مقاومت بسیج برای کاهش سرقت باید پای کار باشند، بیان کرد: دهیاران نص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید تمهیدات امنیتی در روستاهای شفت برای کاهش سرقت

تشدید تمهیدات امنیتی در روستاهای شفت برای کاهش سرقت