مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 10:102023-08-07اقتصادي

خسارت 8 میلیاردی سیل به تاسیسات آبرسانی روستاهای شیروان


مدیرعامل آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: خسارت برآورد شده بر تاسیسات آبرسانی در روستاهای سیل زده شیروان 8 میلیارد و 850 میلیون تومان برآورد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز رضا نعیمی، مدیرعامل آب و فاضلاب خراسان شمالی در گفت وگو با رسانه ها اظهارکرد: بارندگی جمعه شب و وقوع سیل، خسارت شدیدی به تاسیسات آبرسانی در روستاهای تنسوان ، زوارم ، سنگچین ، رزمغان ، تبریان و مشهد طرقی علیا و سفلی در شهرستان شیروان وارد و آب را از مدار بهره برداری خارج کرد.

وی گفت: نیروهای آبفای شیروان بلافاصله در محل وقوع حادثه حضور یافتند و ضمن تامین آب شرب مورد نیاز اهالی را از طریق تانکر سیار، میزان خسارت وارده به تاسیسات آبرسانی را برآورد نمودند.

مدیرعامل آب و فاضلاب خراسان شمالی افزود: تیم عملیاتی و واکنش سریع کلیه شهرستان های استان در ایام صدور هشدار هواشناسی در آمادگی کامل هستند و در زمان وقوع سیل تمام تلاش خود را برای تامین آب شرب و رفع آبگرفتگی معابر و منازل مناطق سیل زده به کار می گیرند.

نعیمی با اشاره به خسارات سیل خردادماه سال جاری به تاسیسات آب و فاضلاب شهر فاروج، تصریح کرد: با همت کارکنان امور آبفای شهرستان شبکه آبرسانی روستاهای خسارت دیده استاد ، چوکانلو و خسرویه به صورت امانی رفع گردید و اهالی از نعمت آب شرب سالم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت 8 میلیاردی سیل به تاسیسات آبرسانی روستاهای شیروان

خسارت 8 میلیاردی سیل به تاسیسات آبرسانی روستاهای شیروان