مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 14:252023-08-17سياسي

کاهش آسیب های اجتماعی جامعه کار و تولید سیستان و بلوچستان در اولویت قرار دارد


سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: کاهش آسیب های اجتماعی و ارتقای ایمنی و بهداشت کار جامعه کار و تولید در این استان بعنوان اولویت هدف گذاری شده است و همکاری رابطان و ضابطان قضایی در این مسیر حائز اهمیت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، خلیل احمد سلامی در جلسه با حجت الاسلام نجفی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اظهار کرد: ماموریت ذاتی مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی بهبود شرایط کسب و کار، حفظ و صیانت از اشتغال و نیروی کار و حسن اجرای قوانین و مقررات قانون کار و تأمین اجتماعی در محیط های کاری است.

وی افزود: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حوزه های مختلف نظیر بازرسی از واحد های تولیدی، صنعتی، خدماتی و کارگاه های ساختمانی و برخورد با اشغال اتباع خارجی غیر مجاز، با دستگاه های وظیفه مدار همکاری مشترک دارد و رفع چالش ها و مشکلات جامعه کار و تولید را پیگیری می کند.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان با قدردانی از همکاری و تعامل مستمر مجموعه دستگاه قضایی بخصوص معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم استان، تداوم این همکاری ها را در کاهش آسیب های اجتماعی و تبعات ناشی از آن در جامعه کار و تولید استان مهم و ضروری بیان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش آسیب های اجتماعی جامعه کار و تولید سیستان و بلوچستان در اولویت قرار دارد

کاهش آسیب های اجتماعی جامعه کار و تولید سیستان و بلوچستان در اولویت قرار دارد