مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 17:552023-07-23ورزشي

صدرنشینی تیم ملی زیر 16 سال ایران با شکست چین


تیم ملی والیبال زیر 16 سال ایران با شکست چین و کسب دومین برد متوالی خود در صدر جدول گروه سوم مسابقات قهرمانی آسیا قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر 16 سال پسر آسیا از روز شنبه 31 تیر با حضور 12 تیم در تاشکند آغاز شده است و تا روز شنبه هفتم مرداد ادامه خواهد داشت.

تیم ملی والیبال زیر 16 سال پسر ایران که در مرحله مقدماتی با تیم های ژاپن، چین و قزاقستان همگروه است، روز گذشته در نخستین مسابقه موفق به شکست سه بر دو ژاپن شد و از ساعت 16 امروز (یکشنبه یکم تیر) در دومین بازی خود به مصاف چین دیگر تیم قدرتمند این گروه رفت.

شاگردان آرش صادقیانی در این مسابقه سه بر صفر حریف خود را شکست دادند تا به دومین پیروزی متوالی خود دست یابند و با پنج امتیاز در صدر جدول گروه سوم مسابقات قرار گیرند.

تیم ملی زیر 16 سال ایران این مسابقه را با ترکیب طاها محسنی، مصطفی صداقت، امیرعلی فرج پور، محمدرئوف خوشحال، امیررضا مشهدبان، آرمین آسیایی، و مسعود ایمری (لیبرو) آغاز کرد و شروعی خوبی نداشت به گونه ای که 13 بر 4 از چین عقب افتاد، اما در ادامه بازیکنان ایران به بازی برگشتند در امتیاز 23 با چین برابر شدند و در نهایت ست نخست را 31 بر 29 به سود خود خاتمه دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدرنشینی تیم ملی زیر 16 سال ایران با شکست چین

صدرنشینی تیم ملی زیر 16 سال ایران با شکست چین