مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 13:552023-08-15اجتماعي

نمازخانه ناتمام مدارس خراسان جنوبی تکمیل شود


مدیرستاد اقامه نماز خراسان جنوبی گفت: با توجه به نزدیک شدن به زمان شروع مدارس، نمازخانه های نیمه ساز تکمیل و از نظر امکانات گرمایشی و فرش و آراستگی که موجب جذب دانش آموزان به نماز و مسجد شود مورد توجه قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، ناصر ناصری، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری  خراسان جنوبی امروز در کارگروه بررسی کمی و کیفی نمازخانه های مدارس استان ضمن تقدیر از تلاش ها و مساعدت های صورت گرفته در خصوص تجهیز نمازخانه های مدارس اظهارداشت: نمازخانه مدارس باید از نظر امکانات و آراستگی به گونه ای باشد که دانش آموزان را جلب کند.

وی تصری کرد: در فرصت باقی مانده به آغاز سال تحصیلی جدید کمبود ها از نظر فرش و امکانات بررسی شود تا فضای نماز خانه برای دانش آموزان آماده باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حسین کمیلی، مدیر ستاد اقامه نماز  خراسان جنوبی نیز در ادامه یکی از مشکلات عمده مدارس، بخصوص مدارس غیر انتفاعی را ظرفیت کم فضای نماز خانه برشمرد و اظهار داشت: فضای نمازخانه برخی مدارس استان با وجود 400 نفر دانش آموز برای حضور 50  نفر تعبیه شده است.

وی به نماز خانه های مدارس که به صورت نیمه ساز رها شده هم اشاره کرد و افزود: با توجه به نزدیک شدن به زمان شروع مدارس، نمازخانه های نیمه ساز تکمیل و از نظر امکانات گرمایشی و فرش و آرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمازخانه ناتمام مدارس خراسان جنوبی تکمیل شود

نمازخانه ناتمام مدارس خراسان جنوبی تکمیل شود