مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 10:052023-08-09بين الملل

تابستان عجیب و غریب اروپا


آلمان، اتریش، مجارستان، اسلوونی، جمهوری چک و گرجستان تنها برخی از کشورهایی هستند که در هفته ها و ماه های اخیر تحت تاثیر باران های شدید و سیل قرار گرفته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، فصل تابستان امسال بیشتر کشورهای اروپا ترکیبی است از باران های شدید، سیل های ناگهانی و آتش سوزی های گسترده که همزمان اتفاق می افتند و تعداد اندکی از کشورهای قاره سبز از آب و هوای شدید و عجیب و غریب امسال در امان بوده اند.

آتش سوزی در بسیاری از کشورهای اروپای غربی و مدیترانه بیداد می کند و همزمان طوفان همراه با باران و سیل شدید کشورهای اروپای مرکزی از جمله کرواسی، اتریش و جمهوری چک را در می نوردد.

اعتقاد بر این است که ترکیبی از تغییرات اقلیمی و پدیده آب و هوایی ال نینو در رویدادهای شدید تابستان امسال قاره سبز نقش داشته اند.

ال نینو زمانی اتفاق می افتد که آب اقیانوس بسیار گرمتر از حد معمول می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسازمان جهانی هواشناسی به احتمال زیاد تا پایان سال 2023 ال نینو با این قدرت یا حتی بالاتر ادامه پیدا خواهد کرد.

سیل سراسر اروپای مرکزی را بهم ریخته است آلمان، اتریش، مجارستان، اسلوونی، جمهوری چک و گرجستان تنها برخی از کشورهایی هستند که در هفته ها و ماه های اخیر تحت تاثیر باران های شدید و سیل قرار گرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تابستان عجیب و غریب اروپا

تابستان عجیب و غریب اروپا