مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 09:152023-07-26بين الملل

صهیونیست ها نسبت به وقوع جنگ داخلی در اراضی اشغالی نگران هستند


نتایج نظرسنجی صورت گرفته در اراضی اشغالی نشان می دهد، صهیونیست ها نسبت به وقوع جنگ داخلی در سایه بحران سیاسی جاری در رژیم صهیونیستی نگران هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از عرب 48، نتایج یک نظرسنجی صورت گرفته در اراضی اشغالی توسط شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی، نشان می دهد 56 درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی، نسبت به وقوع جنگ داخلی در اراضی اشغالی، نگران هستند.

بر اساس این گزارش، 28 درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی مذکور به فکر ترک اراضی اشغالی هستند.

اکثریت شرکت کنندگان در این نظرسنجی اعلام کردند که در صورت برگزاری انتخابات در اراضی اشغالی، اردوگاه وابسته به بنی گانتز، بیشترین تعداد کرسی را به دست خواهد گرفت و حزب لیکود وابسته به نتانیاهو، در رتبه بعدی خواهد بود.

54 درصد از شرکت کنندگان نیز اعلام کردند که سخنان نتانیاهو در خصوص اینکه به دنبال دستیابی به یک راهکار میانه برای حل بحران سیاسی در رژیم صهیونیستی است را باور نمی کنند.

پیش از این، محمد وتد رییس دانشکده حقوق شهر صفد در اراضی اشغالی و تحلیلگر پژوهشگاه امنیت رژیم صهیونیستی، تاکید کرده بود: من وقوع یک کودتای نظامی علیه کابینه بنیامین نتانیاهو را بعد از تصویب لایحه جنجالی اصلاحات قضایی، پیش بینی می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صهیونیست ها نسبت به وقوع جنگ داخلی در اراضی اشغالی نگران هستند

صهیونیست ها نسبت به وقوع جنگ داخلی در اراضی اشغالی نگران هستند