مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 11:002023-08-06ورزشي

احتمال حضور آویژه صنعت در لیگ برتر بسکتبال با نامی متفاوت


باشگاه آویژه صنعت پارسای مشهد شاید تصمیمش برای ادامه حضور در لیگ برتر تغییر کند و در مسابقات حاضر شود.

- ایسنا/خراسان رضوی باشگاه آویژه صنعت پارسای مشهد شاید تصمیمش برای ادامه حضور در لیگ برتر تغییر کند و در مسابقات حاضر شود.

از چند هفته قبل مدیران باشگاه آویژه صنعت پارسای مشهد اعلام کردند دیگر علاقه ای به ادامه حضور در رقابت های لیگ برتر ندارند و چراغ بسکتبال استان در بالاترین سطح کشور در آستانه خاموشی قرار گرفت.

در واکنش به این خبر از سوی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی چند باری رایزنی هایی صورت گرفت تا آویژه ای ها از تصمیم خود صرف نظر کنند و حالا به نظر می رسد این موضوع در حال رخ دادن است.

شنیده می شود باشگاه آویژه صنعت پارسای مشهد طی هماهنگی با رییس فدراسیون بسکتبال و مسئولان ورزش استان، پس از مذاکراتی با باشگاه رعد پدافند هوایی با این باشگاه به توافق رسیده و به دنبال شرایطی است تا سهمیه لیگ برتری باشگاه آویژه صنعت پارسا به مدت یک فصل در اختیار رعد پدافند هوایی قرار گیرد و تیم بسکتبال این باشگاه، به نمایندگی از استان خراسان رضوی و با نام رعد پدافند هوایی مشهد در لیگ برتر حضور پیدا کند.

اگر این توافق به مرحله نهایی برسد و نماینده ای از مشهد در رقابت ها حضور یابد، حداقلی ترین اتفاق جلوگیری از خاموش شدن چراغ سالن بسک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال حضور آویژه صنعت در لیگ برتر بسکتبال با نامی متفاوت

احتمال حضور آویژه صنعت در لیگ برتر بسکتبال با نامی متفاوت