مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 11:402023-07-30ورزشي

برگزاری مسابقات بین المللی اسکواش در گرگان/ ورود تیم عراق به گلستان


رییس هیئت اسکواش گلستان از برگزاری مسابقات بین المللی اسکواش به میزبانی گرگان از روز سه شنبه 10 مردادماه خبر داد.

- ایسنا/گلستان رییس هیئت اسکواش گلستان از برگزاری مسابقات بین المللی اسکواش به میزبانی گرگان از روز سه شنبه 10 مردادماه خبر داد.

اشکان اتحادیه صبح امروز یک شنبه 8 مردادماه 1402 در گفت وگو با ایسنا به تشریح آخرین اقدامات انجام شده در خصوص برگزاری مسابقات بین المللی اسکواش به میزبانی استان گلستان پرداخت و اظهار کرد: نخستین دوره این مسابقات به میزبانی گرگان تحت عنوان گرگان جونیور برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این رقابت ها در خانه اسکواش گرگان که در منطقه ویلاشهر واقع شده است، برگزار می شود، ادامه داد: رقابت های مذکور به مدت 4 روز از روز سه شنبه 10 تا جمعه 13 مرداد ماه در استان قهرمان پرور گلستان برگزار خواهد شد.

رییس هیئت اسکواش گلستان با تأکید بر اینکه در این دوره 237 ورزشکار دختر و پسر از کشورهای جمهوری اسلامی ایران و عراق حضور خواهند داشت، افزود: اسکواش بازان در 5 رده سنی 11، 13، 15، 17 و 19 سال با هم رقابت می کنند.

وی با اشاره به اینکه مسابقات مذکور در تقویم کنفدراسیون اسکواش آسیا به ثبت رسیده است، خاطرنشان کرد: آیین اختتامیه و اهدای جوایز به ورزشکاران برتر این دوره روز جمعه 13 مرداد 1402 پس از پایان دیدارهای نهایی انجام م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقات بین المللی اسکواش در گرگان/ ورود تیم عراق به گلستان

برگزاری مسابقات بین المللی اسکواش در گرگان/ ورود تیم عراق به گلستان