مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 11:102023-07-31پزشكي

تبدیل وضعیت استخدامی پزشکان تامین اجتماعی/ اصلاح نظام پرداخت پزشکان


معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی با تجلیل از نقش ارزشمند پزشکان و کادر درمانی سراسر کشور در ارائه خدمات به بیماران بیمه شده، تصویب دستورالعمل تبدیل وضعیت استخدامی پزشکان شاغل در مراکز درمانی و نیز اصلاح نظام پرداخت پزشکان را از اقدامات بسیار مهم این .

- معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی با تجلیل از نقش ارزشمند پزشکان و کادر درمانی سراسر کشور در ارائه خدمات به بیماران بیمه شده، تصویب دستورالعمل تبدیل وضعیت استخدامی پزشکان شاغل در مراکز درمانی و نیز اصلاح نظام پرداخت پزشکان را از اقدامات بسیار مهم این سازمان در مسیر جذب و نگهداشت کادر درمان در مراکز ملکی و در جهت خدمت رسانی بیشتر به بیمه شدگان تأمین اجتماعی توصیف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی اسلامی معاون درمان این سازمان در این زمینه گفت: توسعه کمی و کیفی خدمات درمانی و بهبود مستمر خدمات در بخش درمان مستقیم و درمان غیرمستقیم، از اولویت های راهبردی بخش درمان سازمان تأمین اجتماعی است.

همه تلاش ها و محور همه فعالیت ها در بخش درمان تأمین اجتماعی، در نهایت به این هدف ختم می شود که خدمت رسانی بهتری به بیمه شدگان صورت گیرد و قوه محرکه اصلی خدمت رسانی در بخش سلامت و مراکز درمانی تأمین اجتماعی؛ پزشکان و کادر درمان هستند که باید شرایط مناسب برای افزایش انگیزه و فعالیت و نقش آفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل وضعیت استخدامی پزشکان تامین اجتماعی/ اصلاح نظام پرداخت پزشکان

تبدیل وضعیت استخدامی پزشکان تامین اجتماعی/ اصلاح نظام پرداخت پزشکان